Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~whitenight

lubię to.


like it :D


no no no... to ta co na pemietnym rysunku dla porównania z akrylową czy tam olejną obstrakcją Francuzom pokazywałeś:?


zajebiste


mistrz! najfajniejsze dla mnie jest światło z tyłu


!


wolę górę niż odbicie, bo dla mnie malo odbiciowe, ale i tak meeeeeeeeega:D! stracznie fajnie "wyczute" i klimat niesamowity! No nie wiadomo aż co napisać bo i tam będzie za mało. Wielki plus za odwagę!


nieśmiało podpiszę się pod tym co napisał Minh


bardzo fajny klimat, kolory i samochody jestes MISTRZEM deszczu aaa i fajny podpisogólnie - :D!


mistrz


kolory <3


muszę to powiedzieć: KOCHAM TĄ PRACĘ! Jedna z moich ulubionych akwarel ever! Biję przed Tobą za nią pokłony . parasole - MISTRZ i świetne kolory klimat - ach!


moja ulubiona z Twoich prac


pociśnąłeś


pociśnąłeś


bardzo bardzo fajne dobrze ujete, pomysłowe i subtelne.


ha! digart dnia! brawo Placenty!:D


podoba mi się, o czym już Ci mówiłam


podoba mi się Najbardziej chyba sama willa. w jednym miejscu sie chyba troche nie zbiega, ale w tym przypadku to mało istotne PS. Oddajesz to jako arch. w zieleni na wydział:P?


.


pierwszy plan podoba mi się najbardziej. mega klimatyczne. szacun


bardzo fajny podoba mi sie tym bardziej, że dla mnie auta to czarna magia


nie trzyma sie perspektywy. Niektóre fragmenty ostro poleciały. Poza tym budynek w węźle na tutorialu był większy i lepiej grał kompozycyjnie. Ale za to fajne, dynamiczne niebo, ładna kolorystyka.


to mi się podoba może to słabość do tej bramy, ale naprawde ładne


dla mnie momentami troche przesyt. Nie wiadomo na czym sie skupić. Ale woda mistrzostwo!



1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt